Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik en Marit - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik en Marit - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: erikenmarit

Blijf op de hoogte en volg Erik en Marit

27 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Hier is onze site erikenmarit.waarbenjij.nu,

Voor onze echte fans zullen wij zo nu en dan een berichtje achterlaten zodat jullie dan af en toe kunnen meegenieten met onze reis.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van erikenmarit schrijf je dan in voor de mailinglist van erikenmarit en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

• 27 Mei 2012 - 17:24

Erik:

Geweldig, de blog werkt!

• 27 Mei 2012 - 20:37

Johan:

van het weer klopt niets het is nog 19 graden en onbewolkt of regent het bij jullie en is het maar 10 graden?

• 28 Mei 2012 - 04:48

Alwin:

Goede reis!

• 28 Mei 2012 - 06:53

Ilja:

Ik ben een echte fan ;-). Ik zal jullie volgen.... Geniet de komende maanden en doe lekker waar jullie zin in hebben. Liefs, xx

• 28 Mei 2012 - 10:00

M&M:

Goed bezig, een man en vrouw met de ware levensvisie! Veel plezier en we blijven jullie volgen!

• 28 Mei 2012 - 10:11

Ivar:

Goed geregeld Erik! Niet te veel op internet he :)
    Geniet ervan samen! X

• 28 Mei 2012 - 21:05

Edo:

Samen op reis, alles achter je laten, de 'vrije ruimte' binnen gaan, waarin je in het Moment volgt, wat zich aandient, en dit niet vanuit je hoofd, maar vanuit je hart, jaa, dat vraagt overgave en is een unieke gelegenheid.
    LIVE IT FULLY! Wens jullie dat van harte toe.

• 29 Mei 2012 - 07:12

Peter De B:

Goede reis en geniet er van, zal vast een mooi avontuur worden!

• 29 Mei 2012 - 07:58

Susan:

Veel plezier!

• 29 Mei 2012 - 10:00

Lucienne:

Super dat jullie deze reis gaan maken!!
    Wens jullie een fantastische reis met mooie avonturen! X

• 29 Mei 2012 - 16:30

Ariane:

Fijn dat we jullie nog een beetje kunnen volgen. Heel veel plezier!

• 30 Mei 2012 - 08:39

Dirk:

Dag Erik.
    Ja ik miste je afscheid op het balkon. En het is wel leeg/rustig tegenover mij.
    Goede reis alle 2. Knoop een goed gesprek aan met de bhoedisten in thailand over reincarnatie.

• 30 Mei 2012 - 10:16

Peter En Trix:

Hoi Marit & Erik,

Leuk om jullie te kunnen volgen. Een fantastische reis gewenst!

• 30 Mei 2012 - 10:25

Arie:

Heel veel plezier !!!

Google-Latitude zal je wel niet aan kunnen zetten :-) Kunnen we jullie live volgen op google maps. Zie vol verwachting naar de eerste update uit !