Tuk tuk ? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Erik en Marit - WaarBenJij.nu Tuk tuk ? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Erik en Marit - WaarBenJij.nu

Tuk tuk ?

Door: erikenmarit

Blijf op de hoogte en volg Erik en Marit

31 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Nou, hier dan ff snel een eerste berichtje. We hebben het immers razend druk met vakantie vieren ;-) Thailand bevalt prima. Zitten in de Lange Leidsedwarsstraat van Bangkok maar dan in het kwadraat! Backpackers paradise of zoals iemand anders zei: ' Disney voor de touristen'. Als echte Hollanders hebben we net een fiets tocht down town Bangkok achter de rug. Lekker crossen door de steegjes, heb je ook geen last van de tuk tuk drivers die je een ritje aanbieden. Oh ja, de heren Armani en Hugo Boss hebben hier een of andere deal gesloten geloof ik, het stikt hier van de maatpakken die we natuurlijk niet mee kunnen sjouwen. (al zou dat we handig zijn voor de trouwerij in zuid-afrika) Goed, we houden het kort want we willen nog een reisje plannen naar zo'n mooi eilandje. Je weet wel, zo'n een met een palmboompje aan een wit strandje, haha. Tijd om wat Thais eten te proeven nu. Erik wordt wel steeds meer vegetariere hier want het vlees op straat is nou niet echt hygienisch. Nou, we zouden het kort houden dus doei doei maar weer!

• 31 Mei 2012 - 07:51

Ellis:

Woeij, jullie zijn goed aangekomen! En, klinkt cool :) Heel veel plezier!

• 31 Mei 2012 - 08:23

Eveline:

Hee!! Thailand reizigers! Klinkt al als een goed begin. Als je nog tijd hebt voor iets anders moois kan ik National Park Kao Sok aanbevelen. Met de nachttrein naar SuratThani en daar kun je miljoen tourtjes boeken.

Super mooi! en lekker slapen in een drijvend bamboe hutje.

Veel plezier!!!

• 31 Mei 2012 - 08:46

Karin:

Te geeek! Over gek gesproken: gekko's al gezien, zo schattig?

• 31 Mei 2012 - 10:30

Lietje:

Gelukkig ben ik totaal niet jaloers hihi... zit hier achter de pc op mijn werk, kan ik wel een beetje mee dromen met jullie verhaaltje... lekker genieten daar!! XXX

• 31 Mei 2012 - 10:49

Ilja:

Klinkt al goed hoor. Ga zo door ;-). xx

• 31 Mei 2012 - 11:22

Ivar:

Haha, mooi! Ik wordt juist altijd een vleeseter in dit soort landen (en betaal de prijs op de wc natuurlijk :)
    Klinkt gooed, veel plezier verder.

• 31 Mei 2012 - 17:40

Ariane:

Leuk om al zo snel iets van jullie te horen. Kan je wel om je heen kijken als je zo aan het crossen bent?
    Ooooh ik ben jaloers, palmboom, wit strand, lekker warm natuurlijk. Jullie genieten zo te horen, van een afstandje geniet ik een beetje mee.

• 03 Juni 2012 - 14:59

Mamma Elly:

Nou, veel plezier dan op je eilandje met het palmboompje !
    By the way, hebben jullie ook nog een adresje van het hotelletje, waarin jullie zitten ?
    Van ons in ieder geval de groetjes ...

• 04 Juni 2012 - 12:20

M&M:

Goede berichten en de temperaturen zien er ook feestelijk uit (i.t.t. Nederland, dus goede timing!)! De surffoto's in Pinguin- of Armanipak zien we graag tegemoet! Geniet ervan!

• 06 Juni 2012 - 07:15

Erwin: